θεσσαλονικη viagra αγορα με αντικαταβολη θεσσαλονικη απο φαρμακειο χωρις συνταγη cialis 5mg τιμη skroutz
Δημοσιότητα

Ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Μεσολογγίου ενημερώνει τις επιχειρήσεις - μέλη του ότι, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων και του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, μετατίθενται οι καταληκτικές ημερομηνίες της διαβίβασης δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA, της δήλωσης των επιχειρήσεων για την επιβεβαίωση των POS που διαθέτουν και της απόσυρσης των ΕΑΦΔΣΣ, με σκοπό τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων και κατόπιν αιτημάτων αυτών.

Επιπλέον, εισάγονται βελτιώσεις στη διαβίβαση δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA. Ειδικότερα, με κοινή απόφαση του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Χάρη Θεοχάρη και του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή οι παρακάτω καταληκτικές ημερομηνίες μετατίθενται ως εξής:

Για το έτος 2022

  • Έξοδα τιμολόγησης, έσοδα αυτοτιμολόγησης: Έως 31.12.2023
  • Παράλειψη – Απόκλιση διαβίβασης δεδομένων: Έως 31.1.2024
  • Εγγραφές τακτοποίησης εσόδων – εξόδων: Έως 31.1.2024
  • Έσοδα λιανικής ΦΗΜ μέσω ERP ή Ειδικής Φόρμας Καταχώρησης: Έως 31.3.2024

Επιπλέον εισάγονται σχετικές βελτιώσεις στη διαβίβαση δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA και προβλέπονται τα ακόλουθα:

  • Εισάγονται νέοι Τύποι Παραστατικών για τη διασύνδεση των POS και συγκεκριμένα η Απόδειξη Είσπραξης POS και η Απόδειξη Επιστροφής POS και για την εστίαση το Δελτίο Παραγγελίας
  • Παρέχεται δυνατότητα διαβίβασης παράλειψης και απόκλισης εντός μηνός για τους τηρούντες διπλογραφικό λογιστικό σύστημα και εντός τριμήνου για τους τηρούντες απλογραφικό
  • Καθίσταται υποχρεωτική η χρήση QR code από την 1.1.2024 για τα παραστατικά που εκδίδονται με ERP
  • Χρόνος διαβίβασης δεδομένων απώλειας διασύνδεσης εντός μίας ημέρας από την ημερομηνία έκδοσης
  • Παρέχεται η δυνατότητα διαβίβασης δεδομένων εξόδων 2022 και 2023 με Τύπο Παραστατικού 14.30 για τα οποία ο Λήπτης έχει αντικειμενική δυσκολία διαβίβασης

Ταυτόχρονα, με σειρά Αποφάσεων του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή:

  • Δίνεται παράταση στις επιχειρήσεις έως 17.11.2023 για την επιβεβαίωση των POS που διαθέτουν.
  • Ορίζεται η διαδικασία συγκατάθεσης των επιχειρήσεων προς την ΑΑΔΕ για την χορήγηση στοιχείων ΦΗΜ που διαθέτουν για την ενημέρωση των Παρόχων POS.
  • Δίνεται παράταση στις επιχειρήσεις έως 29.2.2024 για την απόσυρση ΕΑΦΔΣΣ

Ως προσκεκλημένος στην ημερίδα που διοργάνωσε ο Μηχανισμός Στήριξης Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο Αγρίνιο παραβρέθηκε ο πρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεσολογγίου Κωνσταντίνος Πασιόπουλος τη Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου.

Ο κ. Πασιόπουλος απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό εκ μέρους των εμπόρων και επιχειρηματιών της πόλης μας στο πλαίσιο της ημερίδας, η οποία είχε απολογιστικό χαρακτήρα για τη μέχρι σήμερα λειτουργία του Μηχανισμού.

Ο Μηχανισμός Στήριξης Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας παρέχει εξατομικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιλεγμένες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Οι υπηρεσίες παρέχονται από τον Μηχανισμό δωρεάν ως έμμεση ενίσχυση και εμπίπτουν στο κανόνα “de minimis”.

Στη δράση μπορούν να συμμετέχουν όλες οι επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κλάδου ή οικονομικής δραστηριότητας εφόσον:

  • Είναι μικρομεσαίες υφιστάμενες ή νέες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ή θέλουν να ξεκινήσουν δραστηριότητα στην Περιφέρεια.
  • Δεν έχουν λάβει ενισχύσεις de minimis που ξεπερνούν το ποσό των 200.000 ευρώ την τελευταία τριετία.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες του Μηχανισμού Στήριξης Επιχειρηματικότητας αφορούν:

1.       Υπηρεσίες ανάπτυξης στρατηγικού - επιχειρηματικού σχεδίου

2.       Υπηρεσίες αξιολόγησης επιχειρηματικών σχεδίων και υποστήριξη στη βελτίωσή τους

3.       Υπηρεσίες εκπόνησης μελέτης αγοράς

4.       Υπηρεσίες ανάπτυξης marketing plan

5.       Συμβουλευτικές Υπηρεσίες σε θέματα αναδιοργάνωσης και βελτίωσης λειτουργίας της επιχείρησης

6.       Συμβουλευτικές υπηρεσίες κοστολόγησης υπηρεσιών και προϊόντων

7.       Υποστήριξη επιχειρήσεων στην αναζήτηση χρηματοδότησης

8.   Υπηρεσίες υποστήριξης επιχειρήσεων στην ανάπτυξη συνεργασιών

Επιπλέον, μέσω της ιστοσελίδας, παρέχεται δωρεάν ενημερωτικό - πληροφοριακό υλικό και εργαλεία για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που αφορούν την επιχειρηματικότητα σε εθνικό και τοπικό επίπεδο.

Εφόσον ενδιαφέρεστε να ωφεληθείτε από τις υπηρεσίες της εξατομικευμένης συμβουλευτικής υποστήριξης θα πρέπει να συμπληρώσετε και να υποβάλλετε τη σχετική αίτηση.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Μηχανισμό Στήριξης Επιχειρηματικότητας και τις παρεχόμενες υπηρεσίες παρέχονται στην ιστοσελίδα του Μηχανισμού (pde-mse.gr), μέσω τηλεφώνου στο 26410–20452 (γραφείο Αγρινίου) και στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Δευτέρα, 30 Οκτώβριος 2023 08:50

Δημοσιευμένο στο Δημοσιότητα

ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ 2023-2024

Ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Μεσολογγίου ενημερώνει τις επιχειρήσεις – μέλη του ότι, βάσει του ισχύοντος χρονοδιαγράμματος της ΑΑΔΕ, στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα εκπνέουν σημαντικές καταληκτικές ημερομηνίες που αφορούν στη συμμόρφωση των επιχειρήσεων ως προς την αποδοχή πληρωμών με πλαστικό χρήμα/κάρτες, στην καταγραφή των ενεργών τους POS και στην υποχρέωση έκδοσης φορολογικών στοιχείων που εναρμονίζονται με τις εκδοθείσες από τη Φορολογική διοίκηση αποφάσεις.

Την τρέχουσα εβδομάδα και μέχρι τις 31 του μήνα πρέπει να διευθετηθεί σειρά ζητημάτων, καθώς σε διαφορετική περίπτωση προβλέπεται η επιβολή κυρώσεων. Ακολουθεί η εξειδίκευση των κυριότερων διατάξεων των αποφάσεων που έχουν μέχρι και σήμερα δημοσιευτεί από την ΑΑΔΕ.

1. Καταγραφή ενεργών POS επιχειρήσεων - Δημιουργία ψηφιακού μητρώο POS(Απόφαση 1137/6-9-2023 της ΑΑΔΕ)

Μέχρι και τις 31/10/2023 οι επιχειρήσεις υποχρεούνται, εφόσον αυτό απαιτείται, να υποβάλουν δήλωση για πιθανές μεταβολές που έχουν επέλθει στα στοιχεία για τα ενεργά τους POS που έχουν ήδη μεταβιβαστεί από τους Παρόχους τους (Τράπεζες) στην ΑΑΔΕ. Συνεπώς, η δήλωση έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα μόνο στην περίπτωση διόρθωσης παραλήψεων και λαθών ή επισήμανσης επικαιροποιημένων στοιχείων για την εικόνα των ενεργών τους έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2023 POS και πρέπει να υποβληθεί στη ψηφιακή πύλη myAADE → Μητρώο & Επικοινωνία → Στοιχεία Επιχείρησης → Στοιχεία Μέσων Πληρωμών (EFT/POS). Διευκρινίζεται ό,τι ως ενεργό POS χαρακτηρίζεται εκείνο που δύναται να χρησιμοποιηθεί για την ολοκλήρωση συναλλαγών με κάρτα, ακόμα και όταν αξιοποιείται ή διατίθεται ως εφεδρικό, για την περίπτωση λειτουργικής βλάβης ή άλλης έκτακτης ανάγκης.

H προαναφερθείσα διαδικασία αποτελεί αποκλειστικά και μόνο ευθύνη των επιχειρήσεων και των συνεργατών Παρόχων τους και όχι των λογιστών τους και γι' αυτό τον λόγο πρέπει να κινητοποιηθούν άμεσα για τη μη βεβαίωση προστίμων.

Στόχος της φορολογικής διοίκησης αποτελεί η σύσταση του Ηλεκτρονικού Μητρώου POS, έτσι ώστε να έχει πλήρη επίγνωση της υφιστάμενης κατάστασης στην αγορά για τον αριθμό και τη νόμιμη ή μη χρήση των τερματικών. Βάσει των παραπάνω, οι επιχειρήσεις οφείλουν να προβούν/προβαίνουν στις παρακάτω ενέργειες:

  • Μεταξύ 11 και 31 Οκτωβρίου 2023 θα πρέπει να έχουν υποβάλλει δήλωση - εάν αυτό απαιτείται - για τυχόν διόρθωση των δεδομένων, αναφορικά με τα ενεργά POS που είχαν έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2023 στην κατοχή τους.
  • Εφεξής, υποχρεούνται από την 11η έως και την τελευταία ημέρα κάθε μήνα να υποβάλλουν δήλωση για τις μεταβολές του προηγούμενου μήνα, εφόσον αυτές δεν έχουν δηλωθεί από τους Παρόχους τους, καθώς και για την επικαιροποίηση ή τυχόν διόρθωση των ήδη δηλωθέντων από τους Παρόχους στοιχείων.

2) Υποχρεωτική αναγραφή QR code στις εκδιδόμενες αποδείξεις Λιανικής

(Απόφαση 1135/28-8-2023 της ΑΑΔΕ)

Υποχρεωτική καθίσταται από την 1η Νοεμβρίου 2023 η αναγραφή QR code σε όλεςτις εκδιδόμενες αποδείξεις λιανικής, από τους φορολογικούς ηλεκτρονικούς μηχανισμούς/ΦΗΜ (ταμειακές μηχανές, tablet, κινητά, ηλεκτρονικοί υπολογιστές) όσων επιχειρήσεων έχουν σήμερα υποχρέωση διαβίβασης παραστατικών στη ψηφιακή πλατφόρμα "myDATA". Επιδίωξη του νέου μέτρου είναι η άμεση εξακρίβωση, μέσω κινητών τηλεφώνων smartphones και σκαναρίσματος του κωδικού της απόδειξης στην εφαρμογή "Appodixi" της ΑΑΔΕ από τους καταναλωτές αλλά και τις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες, της γνησιότητας των εκδιδόμενων παραστατικών/αποδείξεων.

Τα προβλεπόμενα πρόστιμα ανέρχονται στο 50% επί του ΦΠΑ που αναγράφεται επί κάθε μη διαβιβασθέντος στοιχείου/απόδειξης και δεν μπορούν να υπολείπονται, αθροιστικά ανά φορολογικό έλεγχο, των 250€ σε περίπτωση τήρησης απλογραφικών βιβλίων και των 500€ σε περίπτωση τήρησης αντίστοιχων διπλογραφικών. Επιπροσθέτως και για κάθε μελλοντική διαπίστωση της ίδιας παράβασης, στο πλαίσιο μεταγενέστερου ελέγχου εντός 5ετίας από την επιβολή του αρχικού προστίμου, επιβάλλεται το διπλάσιο ύψος των προαναφερθέντων προστίμων.

Συνεπώς και μέχρι τις 31 Οκτωβρίου, όσοι επιχειρηματίες εξακολουθούν να διαθέτουν ΦΗΜ που δεν έχουν τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων με ενσωματωμένους QRcodes, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον τεχνικό/προμηθευτή τους προκειμένου: είτε να αποσύρουν/αντικαταστήσουν τους φορολογικούς τους μηχανισμούς είτε να προβούν στην αναβάθμιση του υφιστάμενου λογισμικού τους, ακόμη και μόνοι τους, σε περίπτωση που κάτι τέτοιο είναι εφικτό βάσει των οριζόμενων προδιαγραφών των ΦΗΜ.

3) Υποχρεωτική αποδοχή πληρωμών μέσω συστήματος IRIS

Από 1/12/2024 καθίσταται υποχρεωτική η διασύνδεση του συνόλου των επαγγελματικών τραπεζικών λογαριασμών με την υπηρεσία IRIS, για όσες επιχειρήσεις υποχρεούνται να αποδέχονται πληρωμές με πλαστικό χρήμα/κάρτες. Η διενέργεια πληρωμών μέσω IRIS προβλέπεται και σήμερα, σε εθελοντική όμως βάση, για μεταφορές χρημάτων μεταξύ ιδιωτών, πληρωμές σε εμπορικές επιχειρήσεις και αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα, εντός ελάχιστων δευτερολέπτων και χωρίς την επιβολή προμήθειας στους καταναλωτές για ποσά μέχρι 500€.

Αναγκαία προϋπόθεση για την αξιοποίηση του νέου τύπου πληρωμώναπό τις επιχειρήσεις, αποτελεί η ενεργοποίηση της υπηρεσίας IRIS P2B (πληρωμή από Ιδιώτες σε Επιχειρήσεις) στους επαγγελματικούς τραπεζικούς λογαριασμούς των ελεύθερων επαγγελματιών, κατόπιν συνεννόησης με τη συνεργαζόμενη τράπεζά τους. Η εν λόγω υπηρεσία προϋποθέτει μόνο τη χρήση smartphones (κινητά τηλέφωνα – mobile banking) από εμπόρους και πελάτες, τα οποία θα διαθέτουν εφαρμογή σκαναρίσματος του QRcode των εκδιδόμενων αποδείξεων, χωρίς να είναι αναγκαία κάποια άλλη ενέργεια. Στα θετικά συγκαταλέγεται η διασφάλιση της άμεσης πίστωσης των επαγγελματικών λογαριασμών, το ποσό των οποίων θα είναι άμεσα ορατό στον δικαιούχο, χωρίς να απαιτείται η χρήση IBAN και χωρίς την πρόβλεψη ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου συναλλαγών.

Διευκρινίζεται πως σε αντίθεση με τον καταναλωτή, η εφαρμογή της υπηρεσίας IRIS συνεπάγεται την επιβολή τραπεζικής προμήθειας για τις επιχειρήσεις, συνήθως ως ποσοστού επί της διενεργούμενης συναλλαγής. Ωστόσο, από τη γενικευμένη χρήση των άμεσων πληρωμών εκτιμάται πως θα προκύψουν αρκετά οφέλη και για τους ελεύθερους επαγγελματίες. Ειδικότερα, το χαμηλότερο εκτιμώμενο κόστος των τραπεζικών προμηθειών σε σύγκριση με τα εισερχόμενα και εξερχόμενα σήμερα εμβάσματα, η άμεση - εντός λίγων δευτερολέπτων - πίστωση των πληρωμών και η κατάργηση της χρήσης μετρητών και καρτών για τις διενεργούμενες σήμερα συναλλαγές μέσω POS, οι οποίες επιβαρύνονται με υψηλές τραπεζικές χρεώσεις, θα συμβάλλουν στον περιορισμό του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων.

Εύλογα και προκειμένου να παρασχεθεί επαρκές χρονικό διάστημα προσαρμογής στα νέα δεδομένα και να αναπτυχθεί η απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή από πλευράς των επιχειρήσεων, το μέτρο αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τον Δεκέμβριο του 2024, οπότε και ο καθορισμός των επιβαλλόμενων τραπεζικών χρεώσεων θα καταστεί περισσότερο ορθολογικός.

<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>
Σελίδα 6 από 51

Χρήσιμες συνδέσεις